viernes, 16 de diciembre de 2011

REGRESO AL FUTURO

En Xavi al 2004 i al 2011

Hay much@s que caemos en la tentación de repetir una foto en el mismo lugar pasado un tiempo.
La fotógrafa Irina Werning  también tuvo esa tentación y la llamó "Regreso al Futuro" dando lugar a un trabajo la mar de loco y estupendo.  Decidió  invitar a la gente a "regresar a su futuro": Escogían una foto de su pasado, y después era cuestión de fotografiarlos en la misma localización, con los mismos o parecidos accesorios y dando el toque de iluminación y aspecto de la foto antigua.  El resultado es verdaderamente espectacular.  Mirad sus galerías y flipad clicando en página 1 y página 2.
Comprobaréis que ni todo tiempo pasado fue mejor ni todos los futuros son tan prometedores como parecen.

7 comentarios:

Montse dijo...

Què gran està el Xavi! Com creixen Carmen! Molt divertida aquesta pàgina i molt fort veure el canvi de la gent, hi ha alguns que deu n'hi do, ja ja ja, quin bon humor, jo també fliparia si em fessin l'experiment amb una foto meva, uf

Carmen Cortés dijo...

I tant Montse! Creixen com carabasseres, jeje. A mi també em va semblar molt divertida, a part del mèrit tècnic d'aconseguir el toque de les fotos antigues... i de la bona dosi d'humor que se'ls suposa als retratats.

eli dijo...

Hi algunes que són genials. Com ho trobes tot això?

Josep Maria dijo...

algunes de meves serien en blanc i negre.....ay!

Carmen Cortés dijo...

...pescan a la xarxa Eli. B7ts!
...I de les meves Josep Maria, i de les meves.

Anónimo dijo...

M'ha encantat la foto/s del Xavi, nosaltres tambe en tenim una de la Laura a Bruselles quan tenia 3 i 5 anys.
Una maravella les fotos de la Irina, una pasada, son molt impactants, m'encanten..¿i com o fa per conseguir la mateixa roba, i el lloc? alguns llocs estan iguals¡¡¡ son fantastiques.
felicitats.
El jubilat i la Ruscalleda.

Carmen dijo...

El millor de tot és que va ser que el Xavi es va fer la segona foto per inciciativa pròpia, ja que anava sense nosaltres. Em va fer molta il·lusió.
Sí són maques les fotos de La Irina, sí. Petonets Jubilat i petonets a la Ruscalleda!