martes, 14 de diciembre de 2010

FELICIDADES MATI!!!

Vaya, vaya... 
Por lo visto, desde elfos navideños a celebridades, todo el mundo sabe qué día es hoy...


GoAnimate.com: felicidades by KarmenK

Like it? Create your own at GoAnimate.com. It's free and fun!

Así que en este blog no vamos a ser menos: 
MUCHAS FELICIDADES MATI !!

Y como no puedo regalarte una vuelta al mundo, te envío la página de Jean Francois Rauzier  donde podrás  viajar a Babilonias oníricas, bibliotecas colosales y ciudades fantásticas.  Que disfrutes del viaje y del día!!!!
BESICOS!!!!

8 comentarios:

Joan dijo...

Moltes felicitat Mati!Per molts anys
(Què em regalaràs al tió?jajaja)

Anónimo dijo...

Des de l'Ametlla, l'Andreu, l'Aleix i jo et desitgem moltes felicitat Mati!

Manu dijo...

Felicidades , guapa.... y a disfrutar sin parar. Besicos

eli dijo...

Ara yo també sé quin dia és avui, felicitats Mati!

Mercè Jové dijo...

M'ha fet il•lusió entrar al bloc de la Carmen i tenir l'oportunitat de felicitar-te. MOLTES FELICITATS!!!! Gaudeix d'aquest nou any que encetes. Una abraçada molt forta.
Mercè Jové

mati dijo...

Xeic, primos: mireu a quines hores arribe al bloc de la tata.
Després del seu feisbuk matiner no em pensava arrodonir el dia amb una altra felicitació seua que, a més, incloïa la vostra també: GRÀCIES A TOTES I A TOTS, FA GOIG TENIR RAONS, ANYS I AMICS!!

MUUUUUAK!

Anna dijo...

Encara que una miqueta tard jo també et desitjo moltes felicitats Mati!

Carmen Cortés dijo...

M'ha agradat molt això de RAONS, ANYS i AMICS!!!
:-)