viernes, 26 de marzo de 2010

BONES VACANCES!!

Quizá me recorra el Barcelonés en bici, me dedique a escuchar todos los vinilos que tengo, o me apunte a una excursión de esas que te regalan un chorizo de cantimpalo y después de comer te dan café, "gotas" y te venden una esterilla eléctrica.
Puede que me vea un terabait de películas, cambie por fin las facturas del despanzurrado archivador, haga una viciosa cata de chocolates o llegue al nivel setenta mil de WarCraft.

Pero ahora mismo lo que hago es cantar a viva voz:
"Ay que bieeeen sestá de vacacioneeees"!!
Deseo que descanséis y disfrutéis de los días que dispongáis, bloggers!!

4 comentarios:

Montse dijo...

Moltes gràcies pels desitjos i per les idees de com entretenir-me aquests dies, però em sembla que faré una cosa ben típica i no per això pitjor...DORMIR MOLT. Bones vacances a tothom!

Anna dijo...

No està gens malament Montse, jo com que no sortiré de viatge és el consol que tinc: que com a a casa no es dorm enlloc, ja,ja.Molt guapeta la foto i petonets.

Pilar dijo...

Quedar con los amigos...pasear...ir de tapas...no tocar nada que recuerde al trabajo..................
OCIO...OCIO...MÁS OCIO...............

Carmen Cortés dijo...

Aprofiteu, noies, aprofiteu...
Per la meva part, algún "reportatge fotogràfic" caurá, of course.
Besets ociosos per tu Pilar, i besets dormilegues per l'Anna i la Montse!